Kazdy majac nawet podstawowy pakiet CP za 9,9 w promocji, potem za 19,9 a teraz to chyba 29,9 ma 5 kanalow volleyball.
[O2] Kody błędów
Zwiń
X
-
[O2] Kody błędów
Witam
Bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów zczytanych dziś z mojego szkodnika.
Błędy radia (00872 i 00873) są oczywiste więc nie wymagają komentarza.
Błąd - 00093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers - podejrzewam, że spowodowany jest działaniem takiego magicznego odcięcia zapłonu, ale mogę się mylić także wszelkie sugestie bardzo wskazane.
Błąd - 01049 - Supply Voltage Term 50 - jest dla mnie zagadką, ale pojawił się tylko raz i po wykasowaniu póki co nie wrócił.
Większy problem jest z błędami silnika:
- 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
- 000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
Oba błędy pojawiły się dzisiaj i wracają jakiś czas po wykasowaniu.
Czas pojawienia się pierwszych błędów pokrywa się mniej więcej z czasem mojego wyjazdu z myjni.
Czy mogli mi coś uszkodzić podczas mycia ? Gdzie szukać tych czujników ? (czytałem, że gdzieś przy intercoolerze, ale jakoś nie mogę tego znaleźć - może za słabo szukałem a może było zbyt ciemno). Jest szansa, że czujniki wrócą do sprawności po wysuszeniu ?
Wszelkie sugestię mile widziane i za wszystkie z góry dziękuję.
Wklejam całego loga - może się przyda w diagnozie.
Tuesday,20,November,2012,17:28:25:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20121206
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 1K0
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 62 72 76
VIN: TMBHK21Z782230608 Mileage: 161520km/100363miles
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
76-Park Assist -- Status: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06J-907-115-BZB.lbl
Part No SW: 1Z0 907 115 J HW: 1Z0 907 115 B
Component: 1.8l R4/4V TFSI 0030
Revision: A2H12--- Serial number: SKX7Z0H832F0IX
Coding: 0203000318070060
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3C7330C3034F
2 Faults Found:
000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
P0106 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 7
Mileage: 161514 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:21:24
Freeze Frame:
RPM: 797 /min
Load: 15.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 57.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.716 V
000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
P0237 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 117
Mileage: 161514 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 16:21:30
Freeze Frame:
RPM: 767 /min
Load: 14.9 %
Speed: 1.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 55.0°C
Absolute Pres.: 970.0 mbar
Voltage: 13.716 V
Readiness: 0000 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK70M.lbl
Part No SW: 1K0 907 379 AF HW: 1K0 907 379 AF
Component: MABS MK70M 0104
Revision: 00H32001
Coding: 0016641
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 76E7E2EB7DE3
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-820-047.lbl
Part No SW: 1Z0 820 047 K HW: 1Z0 820 047 K
Component: Climatic PQ35 140 0909
Revision: 00140009 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B7133DF0641
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H54 2602
Revision: 00H54000 Serial number: 00000005953484
Coding: 018C0F211004140043110D000000000000097F075C10040C00 0000000000
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 33611BFF2E11
Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 C
Component: Wischer 290808 022 0601
Coding: 00055223
Shop #: WSC 73430
2 Faults Found:
00093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 10
Reset counter: 74
Mileage: 161328 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
OFF
Voltage: 12.15 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF
01049 - Supply Voltage Term 50
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00111100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 38
Mileage: 161513 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
OFF
Voltage: 12.40 V
OFF
ON
ON
OFF
OFF
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.lbl
Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T
Component: Q2 AIRBAG VW8 020 2300
Revision: 05020000 Serial number: 0038PD26JJ8H
Coding: 0020786
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3D753DC71855
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
Component: J0527 051 0101
Coding: 0000012
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 7F0907CF52D9
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 F HW: 1Z0 920 812 F
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1614
Revision: V0006000 Serial number: SKX7Z0H832F0IX
Coding: 0003101
Shop #: WSC 00011 888 96745
VCID: 37792FEF3A69
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 Q HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H16 0202
Revision: H16 Serial number: 2700K0890300C6
Coding: E9807F0E0002022302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 356525E72065
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 F HW: 1Z0 920 812 F
Component: IMMO VD1 1614
Revision: V0006000 Serial number: SKX7Z0H832F0IX
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 37792FEF3A69
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver Labels: 1K0-959-701-MIN3.lbl
Part No SW: 1T0 959 701 H HW: 1T0 959 701 H
Component: Tuer-SG 006 1203
Coding: 0000244
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3C7330C3034F
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.lbl
Part No: 1K1 909 144 M
Component: EPS_ZFLS Kl.069 H08 1901
Shop #: WSC 73430 000 90108
VCID: 356525E72065
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-MAX.lbl
Part No SW: 1K0 959 433 BT HW: 1K0 959 433 BT
Component: KSG PQ35 G2 020 0204
Revision: 00020000 Serial number: 00000000000000
Coding: 98801A085283407F3F04850500080F01807CA0
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 83010B3FBE31
Component: Sounder n.mounted
Component: NGS n.mounted
Component: IRUE n.mounted
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 1K0-959-702-MIN3.lbl
Part No SW: 1T0 959 702 H HW: 1T0 959 702 H
Component: Tuer-SG 006 1203
Coding: 0000244
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3D753DC71855
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
Part No SW: 1Z0 035 161 C HW: 1Z0 035 161 C
Component: Radio FO3 019 0040
Revision: 00019000 Serial number: SKZ7Z3G0106192
Coding: 0000400
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2E570A8BC533
2 Faults Found:
00872 - Bass Speaker Rear Left (R15)
011 - Open Circuit
00873 - Bass Speaker Rear Right (R17)
011 - Open Circuit
-------------------------------------------------------------------------------
Address 62: Door, Rear Left Labels: 1K0-959-703-GEN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 703 J HW: 1K0 959 703 J
Component: Tuer-SG 006 1301
Coding: 0000144
Shop #: WSC 73430 790 1012544
VCID: 37792FEF3A69
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 72: Door, Rear Right Labels: 1K0-959-704-GEN3.lbl
Part No SW: 1K0 959 704 J HW: 1K0 959 704 J
Component: Tuer-SG 006 1301
Coding: 0000144
Shop #: WSC 73430 790 1012544
VCID: 387B2CD33777
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist Labels: 1Z0-919-283.lbl
Part No SW: 1Z0 919 283 B HW: 1Z0 919 283 B
Component: Parkhilfe 4-Kan H04 0020
Coding: 0000001
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 3D753DC71855
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------
-
-
miki ............................... nie zapłaciłeś abonamentu za gógla ?
Wiem, strony po anglońsku, ale jest gógiel translatorrrr - kulawy, ale coś zrozumieć pozwala. Na powyższych stronach są opisane objawy, prawdopodobne przyczyny, sposoby usuwania usterek.
Stawiam dukaty przeciw orzechom że tam nie trafiłeś (choć cenne jest to, że chciało Ci się pełnego loga zamieścić, to czasem pomaga)
A te głupie ludzie siedzą za tym oceanem i jak te niedorozwoje wymiotują z siebie tą wiedzę, ale na co, jak potrzebujący nie są w stanie z tego korzystać Smutek mnie ogarnął...
I nie wiem tak naprawdę co zrobić? Dokonać plagiatu i treść tych stron wkleić tu w posta? Nie chciałbym tego uczynićPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miki1979- 000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
- 000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low
z czujnikiem G70 czyli przepływomierzem -> na rurze filtru powietrza
G31 jest na rurze intercoolera za chłodnicami
te czujniki mają inne zasialania więc wątpię, aby nie było gdzieś prądu
wypnij wtyczki, przedmuchaj powietrzem i spsikaj kontaktem
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 20:57 ]
a to:
Zamieszczone przez miki197900093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers
008 - Implausible Signal - Intermittent
Zamieszczone przez miki197901049 - Supply Voltage Term 50
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Sporo tego dziś czytałem (choć bardziej odpowiednie byłoby określenie "przeglądałem na szybko") więc mogę coś mylić, ale wydaje mi się, że gdzieś się doczytałem, że czujniki te znajdują się w jednej obudowie właśnie gdzieś w okolicy IC.
Może ktoś to potwierdzić ?
Krzynol - ten błąd 00093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers przestaje się pojawiać kiedy przełączę odcięcie zapłonu w stan serwisowy. Gdzieś kiedyś czytałem, że ten błąd może się pojawiać przy cytuje: "nieprawidłowo podpiętym alarmie" więc może to to.
Stacyjkę będę miał na uwadze mimo iż do tej pory (choć auto mam krótko) fizycznych kłopotów z nią nie zaobserwowałem.
Dzięki.
Komentarz
-
-
Miki, nie zrozum mnie źle (m.in. dlatego wspomniałem o translatorze) - średnio na jeża opłaca się tłumaczyć spisane możliwie najtreściwiej podstawy to po primo, ale...
A po drugie, logi profesjonalnie wklejasz. To plus. Na drugi raz wpisuj też gdzie informacji szukałeś, to takim oszołomom jak ja nie będzie robiło się smutno, tylko będzie od razu wiadome, że trzeba z ichniego na nasze tłumaczyć Koledze (bo się starał a brakuje mu szczęścia, wtedy nie ma problemu z pomaganiem). Wtedy też, kiedy widać, żeś nie leń, będzie się chciało z zapałem tłumaczyć z polskiego na nasze
więc tak na szybko: 567 - zasilanie czujnika G31, lub czujnik G31 - na zapłonie kostkę od czujnika odpiąć, sprawdzić czy jest zasilany. Jak wygląda? Podobno tak:Kod:http://skoda-fabia-israel.blogspot.com/2012/07/map-sensor-or-charge-pressure-sender-g31.html
na początek:
Sprawdź okablowanie i / lub połączenia z / do kolektora / Czujnik ciśnienia barometrycznego (G71)
Sprawdź nieszczelności kompletnego kolektora ssącego
uwaga! znowu angloński, ale dużo łakoci:Kod:http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=84104
Przy nie pracującym silniku, ale zapłon włączony:
Połącz się Vagcom / VCD
Wybierz moduł sterujący silnika [01]
Wybierz bloków pomiarowych [08]
Wybierz grupę 10
To tak na szybko, co można napisać. Jak ktoś ma mądrzejsze rady, staję w pierwszym szeregu słuchaczyPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miki1979czujniki te znajdują się w jednej obudowie właśnie gdzieś w okolicy IC.
czyli G71 i G31 razem->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Krzynol, jeden z nich to chyba czujnik ciśnienia doładowania (ciśnienia w kolektorze ssącym po turbosprężarce), a drugi to chyba czujnik ciśnienia atmosferycznego, na samym początku ścieżki, przez turbinką albo zupełnie poza kolektorem ssącym
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 21:12 ]
Zamieszczone przez krzynolZamieszczone przez miki1979czujniki te znajdują się w jednej obudowie właśnie gdzieś w okolicy IC.
czyli G71 i G31 razem
Krzynol a możesz zweryfikować, czy G71 w ogóle w TSI istnieje?Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
wiem, tylko, że na żadnym schemacie, w ogóle w całej ELSIe czujnik G71 nie występuje w tym silniku
ale tak sobie patrzę że ten czujnik nazywany jest manifold/map sensor->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robreg[...]czyli, że w jednej obudowie zrobili czujnik ciśnienia doładowania (niuchający ciśnienie w kolektorze po turbinie i IC) a drugi, w tym samym miejscu, niuchający ciśnienie otaczającego silnik powietrza atmosferycznego? Fajne [...]
Komentarz
-
-
no wlasnie też mi się tak wydawało - czujniki nowej wersji a kody błędów ze starych systemów :shock:
MAP - manifold absolute pressure sensor - Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym
ZTCP benzyniaki, siedział on za przepustnicą i pełnił rolę wakuometru w gaźnikowcach dla jednostki ECU - im większe podciśnienie, tym silnik bardziej obciążony a przepustnica bardziej zamkniętaPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miki1979Faktycznie jakoś dziwnie to wygląda - pewnie coś pomyliłem - wybaczcie panowie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
co ciekawe czujnik MAP, z tego co wiem, pełnił rolę zamienną / uzupełniającą w stosunku do przepływomierzy (przepływomierz dawał informację o prędkości przepływającego powietrza).
Jak to szło: mamy:
- uchylenie przepustnicy,
- temperatura powietrza zasysanego,
- ciśnienie powietrza w kolektorze ssącym
(z dwóch powyższych mamy chyba gęstość powietrza, przez co także jego masę)
- oraz ładunek powietrza które silnik zaciągnął (to z przepływomierza).
Może ktoś powiedzieć co będzie z czego wynikało? (wydaje mi się, że któraś ze zmiennych jest tu nadmiarowa i da się ją określić na podstawie pozostałych)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
No to teraz już żeście mnie tak zasypali fachowością, że już całkiem nie wiem o co biega
Musze jutro na spokojnie obadać wszystkie wtyczki w okolicy intercoolera - dobrze mówię czy szukać gdzie indziej?
Jest opcja, że walnęli mi wodą pod ciśnieniem podczas mycia i coś się uwaliło przy wtyczce/czujniku ?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miki1979Zamieszczone przez robreg[...]czyli, że w jednej obudowie zrobili czujnik ciśnienia doładowania (niuchający ciśnienie w kolektorze po turbinie i IC) a drugi, w tym samym miejscu, niuchający ciśnienie otaczającego silnik powietrza atmosferycznego? Fajne [...]
wydaje mi się, że tego G71 nie ma w TSI, a błąd tyka czegoś innego zastanawia mnie też z rosstecha:
Special Notes
On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes, additionally there are known Problems with the Timing Chain Tensioners which can also result in these fault codes. Please refer to the related TPL/TSB for more instructions.
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 21:28 ]
Zamieszczone przez miki1979No to teraz już żeście mnie tak zasypali fachowością, że już całkiem nie wiem o co biega
Miki, zastanawiam się, czemu rosstech pisze w przypadku tego błędu coś o napinaczach łańcuchów rozrządu. Coś Ci o tym wiadomo?Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
robreg, kolo nie zaśnie teraz :diabelski_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robreg[...]
wydaje mi się, że tego G71 nie ma w TSI, a błąd tyka czegoś innego zastanawia mnie też z rosstecha:
Special Notes
On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes, additionally there are known Problems with the Timing Chain Tensioners which can also result in these fault codes. Please refer to the related TPL/TSB for more instructions.
Ostatnio byłem nawet u mechanika (nie ASO, ale mechanik polecany przez niektórych na tym forum) i twierdził, że auto ładnie pracuje i żeby nie szukać dziury w całym tylko jeździć i nie myśleć o żadnym napinaczu i łańcuchu... Sam już nie wiem co o tym myśleć
Zamieszczone przez krzynolrobreg, kolo nie zaśnie teraz :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
przepraszam, staram się jak mogę pomóc
Miki na spokojnie poszukaj w necie informacji o powiązaniu problemów z napinaczem łańcucha a błędem 000262 - nie sądzę, by rosstech napisał o tym wyraźnie w uwagach dla jaj.
Ja też nie znalazłem czujnika G71 w wyposażeniu TSI. Miałby on chyba sens w silniku wolnossącym. Wydaje mi się, że do dawkowania paliwa w TSI jego rolę pełni manifold absolute pressure sensor - Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym
[ Dodano: Sro 20 Lis, 13 21:39 ]
Zamieszczone przez miki1979Musze przyznać, że odkąd zaraz po kupnie auta trafiłem na to forum to czytam i czytam i niby sen mam póki co w miarę spokojny to zaczynam się powoli bać wsiadać do tego auta
Witaj w drużynie bojących się o swoje jednostki napędowe.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregprzepraszam, staram się jak mogę pomóc
Miki na spokojnie poszukaj w necie informacji o powiązaniu problemów z napinaczem łańcucha a błędem 000262 - nie sądzę, by rosstech napisał o tym wyraźnie w uwagach dla jaj.
Ja też nie znalazłem czujnika G71 w wyposażeniu TSI. Miałby on chyba sens w silniku wolnossącym. Wydaje mi się, że do dawkowania paliwa w TSI jego rolę pełni manifold absolute pressure sensor - Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym
Mimo wszystko mam nadzieję, że błędy te nie mają nic wspólnego z tym nieszczęsnym napinaczem i wiążę je z wizytą w automyjni i siurnięciem wodą tam gdzie nie potrzeba...
Poza tym chcę wierzyć w to co gdzieś przeczytałem, że ten mój silnik (BZB) ma jeszcze normę euro4 i awarie napinaczy tu nie występują (albo są znacznie rzadsze niż w innych jednostkach)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregWitaj w drużynie bojących się o swoje jednostki napędowe.
ja mam za sobą turbinę, wałek, popychacze, pompowtryski...->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolZamieszczone przez robregWitaj w drużynie bojących się o swoje jednostki napędowe.
ja mam za sobą turbinę, wałek, popychacze, pompowtryski...
Jak mi Cię Piter kiedyś na żywo pokaże, to Cię kopnę w d...ę na powitanie! ;-) ;-) ;-) Wywróżyłeś mi to chyba zdalnie!!! Przy 192200km chwaliłem się jak to zdrowaśki odmawiam co kilometr na wszelki niewypadek? G.... wszystkie zdrowaśki dały! 192600km - wałek nierządu + komplet hydropopychaczy (bo wałek) + komplet uszczelnień PD (bo dupy na jednym dały) + olej + filtr oleju = 2700 brutto!
Dzięki Krzynol za dobre słowo
Ale co by nie mówić, teraz moje BXE działa zdecydowanie lepiej. Na to, co się w moim BXE stało to jakiś osobny wątek z fotostory zrobię, bo do tej pory wyjść z podziwu nie mogę, jakim śmieciem jest rozrząd w tym silniku. I to śmieciem, wydaje mi się, opracowanym z premedytacją w programie CAD autorów - to nie są żadne niedoróbki materiałowe, nie wierzę w taki szit.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez miki1979Poza tym chcę wierzyć w to co gdzieś przeczytałem, że ten mój silnik (BZB) ma jeszcze normę euro4 i awarie napinaczy tu nie występują (albo są znacznie rzadsze niż w innych jednostkach)
Mam identyczny silnik i identyczne błędy tj :
000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
P0106 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
000567 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0237 - 000 - Signal too Low - MIL ON
Komentarz
-
Komentarz